perjantai 10. lokakuuta 2014

Days of boredom

Oon vähän sekasin päivistä. Tai siis en muuten, tänään on perjantai joo, mutta en muista mikäpäivä se nyt ees oli kun kävin sielä lekuril. Keskiviikko? Pff.
Iliman töitä täällä oleminen on  ***seestä kun ei oo oikeasti mitään tekemistä. Aamupäivät venyy pitkiks nukkuessa, ja päivät on tooosi pitkäveteisiä.. Aikasin heräämisessä ei ois mitään järkeä koska a). Mitä tekisin ja b). oon vielä melko kuitti niin ei jaksais ees tehdä mitään.
Vääntäydyin eilen sit kumminkin pesulassa pyörähtään, ja no niin. Olin tieten käyny ostaan pesuainetta kaupasta kun en tienny oisko siellä pesulassa. Olihan siellä. Mulla meni oikeasti varmaan puolituntia siellä kaupassa kun koitin etsiä ees koko pesuainetta (käytän ite aina nestemäistä niin oli vähän lisähaastetta..), ja sit siis ostinkin sitä ilmeisen turhaan. Noh, hyvää hyvyyttäni jätin sen sitten muidenkin iloks sinne pesulaan. Olkaatte hyvätte. (En mä muuten mutten ois jaksanu kantaa sitä enää takas Kiepee... heh)
Siinä niitä pyykkejä ootellessa seisoskelin siinä pihalla ja hyödynsin löytämääni ilmaista Wlania. Se pesula oli jonkun ison puiston laidalla, ja en oikein tiiä mikä juhla tms oli meneillään, kun se puisto oli AIVAN TÄYNNÄ nuorisoa. En mä ois muuten ehkä kiinnittänyt ees moiseen huomiota, mutta kun epämääräiset kiljahdukset ja huudot kantautu mun korviin, ja nostin pääni kattoakseni mitä siellä tapahtuu, niin näin kuinka varmaan parikymmentä tyyppiä siellä täällä oli _täysin ilman vaatteita_, ja ne hyppi sinne lampeen uimaan?! Selvisin lievästä alkujärkytyksestä ja huvituksesta, ja jatkoin facebookin selaamista, tai mitä ikinä teinkään (oon niin traumatisoitunu etten muista). Tosin sitten sitä epämääräistä ölinää alko kuulua lähempää, ja siitä mun eestä juoksi pari jätkää iliman mitään "suojavarusteita"..  Onneks mun pyykit oli sopivasti just valamiita! ..Ton episodin jälkeen kavahti muuten heti jos huomas että joku riisu ees takkiaan pois..
Pesulasta ruokakaupan kautta Kiepeen, ja nukkumaan.. Vedin taas keviät 3-4tunnin päikkärit, jonka jälkeen koitin jotenkin kuluttaa aikaa, ennenkuin menin takas nukkumaan..
Tänään olo on jo parempi siinä määrin että vois ehkä tehdäkkin jotain. Mutta mitä? Ja oottelen tosiaan edelleenkin mun pankkikortin saapumista Saksaan.. Pffffff.
Onneks maanantaina takas töihin, kuluu päivät vähän paremmin..
BTW, mun pitäis palauttaa aivan älyttömästi kuitteja koululle, mutta huomasin että niitä tulee puuttuu ainakin "muutaman kympin" eestä koska mun vakkaripaikasta eli Ihanan Ilmaisen Wlanin Ihmemaasta Mäkkäristä EI SAA KUITTEJA. ..Oon tosi pahoillani. buhuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti